Barnvakt

Hej hopp! Vill börja med att tacka alla för de snälla komentarerna
ni lämnat för "före" och "efter" inlägget:)

Vad har jag haft för mig sedan sist egentligen?
Torsdag:
*Morgonpromenad
*Dona hemma med saker och ting..
*Körde ett pilates pass
*Kollade på Madagaska 2

Fredag:
*Jobbade 7:00-15:30
*Gick hem ifrån jobbet, tog 1 tim och 35 min
*Gjorde iordning lunch och middag till idag och imorgon
*Tvätta
*Handlade lite på svindyra Ica vid mig, det gör jag aldrig om!
*Kollade på The golden compass (fast dock inte hela)

Ca kl 16:45 i slottsskogen fredag em..KÅLsvart!

Idag:
*Jobba 7:30-16:00
*Gå till Per och Jaana (ca 1 tim prom)
*Sitta barnvakt åt Viktor:) Jocke ska väl komma och göra mig sällskap:)
*Sova?

Haha ja det var nog allt för mig..Ha en trevlig helg alla! / Lillemor

Kommentarer
Postat av: jocke

man ser ju fan ingenting på kortet =) men de var väl meningen kanske

2008-12-06 @ 14:03:44
Postat av: Mamma

Humm.. Det var verkligen "Kolsvart".

Nu håller vi på att tapetsera för fullt.

Ha're bra ! Kram / Mamma

2008-12-06 @ 14:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0