Första dagen!

Ja nu är det första dagen som jag får äta "normalt" igen..
det ni, haha helt sanslöst, jag får bestämma själv vad jag
vill äta igen, känns knepigt, men hur bra som hälst, helt underbart!:)
Men jag vågar mig fortfarande inte på sötsaker och sådant än,
det tar emot för mycket, det är förbjudet!
Fast nästa helg när jag ska ha middagen så måste jag ju få
äta av mina julgodisar och juleskumm:) Inte mycket men lagom.

Jaja vilket fall som hälst hmm vad har jag att berätta om denna
dag egentligen? Har jobbat 7:30-16:00, varit rätt soft hela dagen.
Åkte därefter och tränade Spinning, men var nära att skita i det
för jag var så trött, sov dåligt inatt med. Men jag tog mig i kragen
och tog mig dit ändå! Känns bra nu i efterhand!
Nästa spinning pass blir på fredag tror jag,
 eller om det var torsdag?
Gjorde en underbar middag när jag kom hem, kokade morötter,
brysselkål och blommkål i grönsaksbuljong. Hade kvar lite kykling
från igår och så keso och sallad till det. MUMS!



Haha som ni ser äter jag mycket mat igen:P Men det är nyttigt och så
hade jag tränat så behövde äta!

Sedan så har ju Jenny och Erika bett mig om att lägga ut "före" och "efter"
bild på mitt lilla "gånerivikt-projekt"..har inte riktigt bestämmt mig hur
jag ska göra me det, känns inge bra, men ja får se:P
Någon annan dag denna veckan kanske.
Här är en bild från idag iaf, jag älskar min nya vinröda "mössa"/"basker":)
Jackan har även blitt för stor, hmm men jag har inte råd att köpa en ny
halv varm jacka, så jaja jag överlever med denna ett tag till!



Nu är det tv-kväll som gäller, har precis ett uggly betty.
Ska gå och kolla nu vad jag ska ta och äta som mitt
"kvällsmål"..kanske lite keso igen?;P Älskar Keso gott gott!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jackan är kanske nåt' jag kan få "ärva" :)

2008-12-02 @ 21:35:27
Postat av: Emma

Shit vilken disciplin du har Lillemor. Jag tycker verkligen att du är super duktig som har kämpat på med XV. Kram

2008-12-02 @ 23:40:03
URL: http://emmaasp.blogg.se/
Postat av: maria (centrum1)

Herregud lillemor vad du blivit "liten".....bra kämpat!! Hoppas du har det bra där nere i Göteborg... // Kram kram

2008-12-03 @ 14:54:31
Postat av: Erika

Åååå jag väntar med spänning på för och efterbilder :) Ja vi måste givetvis ses nåt i Jul när du kommer hemöver :) Hör av dig! Kraaam

2008-12-03 @ 20:46:40
URL: http://www.erkan.bloggagratis.se
Postat av: Erika

Jag väntar med spänning på för och efterbilder :) Ja absolut, vi måste ses nåt när du kommer hemöver. Hör av dig! :) Kram!

2008-12-03 @ 20:47:46
URL: http://www.erkan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0