Illamående

Ja det verkar inte vilja försvinna..mycket irriterande!
Pratade med min sköterska Malin förut, och hon gav mig
tipset om hårdbrömacka och te, så ja det blev frukosten.

 

Ska pröva mig på mer av den här "bra" blåbärs
soppan sedan som ska vara bra för magen..

Läste igår att smoothies ska vara bra när man har
haft magsjuka, men det funkade då inte för mig, mådde
mer illa och var tvungen att lägga mig och sova:P

Annars idag blir det tvätta, flytta om däcken i bilen
så att jag får in resväskan, julklappar mm..
Tänkte åka en sväng och kanske inhandla någe
bröd och mjukost som kan jag äta i bilen på söndag..
för jag vet inte annars vad jag ska äta för något..
mår illa av det mesta, och ja jag vill komma fram så
fort som möjligt så vill inte stanna för länge någonstans.

Nu ska jag börja dona med tvätten


Kommentarer
Postat av: Moster C

Illa detta med din magsjuka. Kommer du förbi en sväng innan du åker norrut i alla fall? Kram

2008-12-19 @ 11:13:52
Postat av: Moster C

Illa detta med din magsjuka. Kommer du förbi en sväng innan du åker norrut i alla fall? Kram

2008-12-19 @ 11:14:37
Postat av: Mamma

Du får ta med dig grönsaks soppa !! så du får i dig nåt' varmt . Ta det lugnt uppöver landet ;) Kram

2008-12-19 @ 19:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0