Juldagen och Aveny

Jag ska bara börja med att tala om att jag är helt
såld på sångaren i bandet som spelade på Aveny igår..
oj oj OJ! Jag säger då det! Blir till att åka till fjällen något
och se dom på afterski;P

Gårdagen var kanoners! Myckert bra mycket bra!
Dock var det synd att man inte kände så många
ute som man hade velat kanske..hade varit roligt
att träffa fler..men men!



Var första gången jag drack igår sedan gatufesten..
och jag blev inte alls så packad som jag hade trott att
jag skulle bli, vilket var hur bra som hälst!
Men ja, vi var ju och åt där på Aveny då jag och Lena, sedan
kilade vi tillbaka till Lena och chilla lite.
Sedan blev det kolla på bandet då, "Två Backar Läsk",
och jag blev så förvånad för killen som spelade synt var en
som jag har spelat badminton med när jag var mindre, David ifrån
Enånger;P Men dom var jävligt grymma iaf! Och Som sagt...sångaren..
ja..mums!



Idag blir det en sväng på stan med Olsson,Mirja och Lander.
Sedan åker jag och Lena till Nedansjö och umgås lite med
folket där. Efter det blir det Bio med Hanna verkar det som det
smids plander om nu, jag tycker det låter som en mycket
bra idé!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Passa dig för musiker dom kan man inte lita på!

det vet jag, har ju varit med i den svängen....

för länge sen.





SKOJA BARA....

God förtsättning, och va bra att det funkade bra i går



/Pappa

2008-12-26 @ 14:14:49
Postat av: Christian

David Lindgren, lirar han synt?

där ser man...



ses på middagen ikväll..

2008-12-27 @ 12:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0