Lucia middag

Gårdagen var en total katastrof känslomässigt..
Jag klarar inte av det här längre..jag är misslyckad,
har alltid varit kommer alltid vara..någon gång kanske
jag kommer klara det här, men inte här..jag måste
vara med mina vänner, jag måste känna stödet och
ja..det här går bara inte!
Så min plan som jag precis gjorde upp nu är att
efter jul och nyår (hur många kilo + jag än ligger på då)
Så blir det soppor och träna tills jag är totalt helt nöjd!
Sedan tar jag tag i den svåra biten..och kanske blir
det i Sundsvall..för ärligt talats så tror jag inte att jag
kommer klarar av det här..för om jag tänker efter..
det fanns ju en anledning till att jag gick upp när jag
flyttade hit...och ja..jag kan helt enkelt inte vara lycklig utan er!

Men ja, på tal om någonting roligare..ikväll ska jag ha
min middagsbjudning:) Jaana,Per och Jocke ska
komma hit, det ska bli trevligt..även om jag inte är på
jätte jätte bra humör för tillfället så ska vi nog få trevligt!
Jocke har dock sin mamma och syster här så han skulle
inte bli kvar så länge tror jag?
Jag borde egentligen komma igång med dammsugningen
och börja förbereda maten mm!


Så ha en så trevlig lucia alla

Kommentarer
Postat av: syrran o mamman

Hare så myssit ikväll nurå! :D

2008-12-13 @ 19:08:15
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: stina

hur kan du inte vara nöjd med hur du ser ut nu ? du är ju jättefin :)

2008-12-15 @ 04:49:02
Postat av: Erika

Men lilla vän, ge inte upp!! du har kommit så långt och du har varit så duktig! Du ska vara stolt över dig själv och vad du lyckats med. Kramar/Erkis

2008-12-16 @ 19:29:27
URL: http://www.erkan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0