Min lediga dag

Måste säga att igår kväll mådde jag inte bra, inte bra alls.
Imorse så var det inte så bra heller..men efter jag varit
på spinningpasset ikväll så, i'm back my friends!;)
Men det var även sista gången som jag spinnar i T-shirt
Fy fan vad varmt det var..svettades som en gris haha:P

Min dag i foto..ska börja helt med det tror jag, så roligt med
bilder hehe;)


            Morgon promenad              Härlig frukost              Lite data sittande

            Pilates 20 min              lunch, quornböngryta            soppa(storkok)
           Spinningpass                  Nyduschade jag            middag(soppan)
                          Målade naglarna          Tv-kväll 20:00-23:20

Livet är bra igen, i'm back on track, har kontroll över mitt liv, känns bra!
Over and out / Lillemor

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att ha kontrollen

2008-12-10 @ 09:43:48
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0