Sista veckan

Jahapp nu sitter jag här i Jockes kök och äter gröt.
Jag ska bo här i hans lägenhet denna veckan, ja iaf
fram tills på fredag eller torsdag? ja får se hur länge
det blir, synd är det iaf att Jocke åker till Sundsvall
imorgon, så jag kommer ju bo här själv haha:P
Men det ska bli trevligt iaf, han har fått det så mysigt
här nu när hans syster och mamma har donat lite;)
köpt ljuslycktor och grejjer! hehe..

Ja vilket fall som hälst, i lördags på min middags
bjudning var det väldigt trevligt, jag blev hög på socker
och kände mig helt borta..men dom tyckte att maten var
god och fikat efteråt så det var lyckat! Mycket trevligt
att dom kom förbi, dagen kändes bättre!
Tänkte lägga upp lite bilder så fort Per har gjort det så
att jag kan sno några av honom, jag fick inga bra bilder
nämligen, en ny kamera kan ju behövas snarast:P

Igår var jag med Jocke och hans mamma och syster
på liseberg och kollade runt lite, väldigt mysigt.
Blev även bjudan på middag utav Ingela, tack tack så mycket!:)

Nu ska jag ta och hacka lite sallad till min simpla
lunch idag, hårdbrö och makgrill + sallad då..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att ha lite sällskap :)

Men är det bättre hos Jocke !!!

Kanske en bra parkering eller ....

2008-12-15 @ 09:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0