Smoothies


Jag försökte mig på imorse att göra en härlig och nyttigt
smoothie till frukost, Jag tyckte väl inte riktigt att jag lyckades dock!
Skulle vara kanon ifall ni har några bra tips på nyttiga
smoothis som man kan dricka/äta till frukost!:)
Har gått lite tips av Hanna nu så, kanske ska pröva mig på
en annan imorgon:)

Ja vad mer kan man förtella om denna dag?
Har faktiskt känt mig nere och trött hela dagen..Inte alls känt
att jag velat varit bland en massa folk, utan bara ligga hemma under
täcket och må dåligt över mig själv...men vi har väl alla våra sådana
dagar antar jag?
Det känns så surt, jag skulle vilja kunna gå på morgonpromenad
varje morgon, och sedan på spinning på kvällen..jag mår alltid
så bra efter att jag varit på spinning! Och morgonpromenaderna
är underbara! Men det blir för tidigt och tröttsamt ifall jag jobbar att
kliva upp så tidigt för att gå och sedan åka på spinning varje dag
kan man ju inte heller göra, så rolig och social man skulle bli då;P

Sedan försöker jag funder på vad jag vill göra med mitt liv..drömmar jag
alltid haft är ju att bli inredningsarkitekt, men det la jag ner för många år
sedan nu..men det är ju alltid ett intresse!
Sedan har jag länge velat öppna ett caf'e, och det känns som att ja..
det vore en kanon id'e, för då får man ju inreda där;) Haha..ja nä men
det vore skoj, nu ska man bara hitta några andra som känner sig manade
att kanske öppa cafe med mig;)

Sedan känner jag just nu att jag skulle bara vilja ta mitt pick och pack och
flytta tillbaka till Sundsvall...jag saknar er alla så mycket och det börjar
bli för jobbigt..så jag måste fundera och lösa detta på något sätt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

det är blendern som saknas! önska dig i julklapp ;)

2008-12-12 @ 18:26:58
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej lillan. Jag dricker mycket smoothies och mina är ju super enkla att göra. Jag brukar ha: Naturell yoghurt osockrad, frysta bär(t.ex jordgubb, hallon & mango)lättmjölk och funlight tropical.



Du ska bara ha en skvätt lättmjölk och funlight, funlighten är endast till för att smaksätta det hela lite extra.



Pröva med det :) Kram

2008-12-13 @ 11:53:16
URL: http://www.erkan.bloggagratis.se
Postat av: Pappa

Vad nu då flytta hem????? kanske ska bilen vara kvar? eller? / Det är ju inget fel att vara Sundsvallsbo förstås, du är mycket välkommen tillbaka!

2008-12-13 @ 12:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0