Snart..

..får jag åka till Sundsvall..bara lördagen kvar
och sedan på söndag efter jobbet får jag äntligen
åka, så jag har längtat!



Nu har jag precis kollat klart på Grinchen..
det är min julfilm, när jag har sett den så är det jul för mig.
Känns som att det är imorgon jag ska åka, och inte
i övermorgon. Nästan allting är färdigpackat!
Är bara lite tvätt som hänger på torkning som ska packas
ner imorgon kväll.

Imorgon efter jobbet så åker jag till Moster Carin och
kusinerna och umgås lite med dom innan jag drar mig till
norrland över jul. Sedan blir det hem och packa ihop
det sista.
Nu är jag trött också...känner mig lite borta i kroppen och
i skallen efter att ha sovit så mycket de senaste dagarna.
Men lite mer sömn kan väl inte skada;P
Fast jag sov ganska dåligt inatt på grund utav illamåendet,
så jag hoppas att jag sover bättre inatt!

Fick lite funderingar precis..undra hur livet ser ut nästa
jul? Vad man gör? Vart man bor? Finns mycket som
kan hända under ett år..jag hoppas att det kommer
bli ett lyckligt år iaf!

God natt alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

men snart är du hääääär!!! vilken lycka!! saknar dej massor!!

2008-12-19 @ 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0