Sundsvall = kärlek

Det är helt underbart att vara här igen..vilken känsla!
Resan upp gick väldigt bra! När jag kommit förbi Stockholm
så började det snöa en massa så när jag kom fram till Sundsvall
så var det så vitt så vitt, jag kände bara kärlek då till min hemstad.



MÅNDAG

Klev upp 08:00, dona på lite och lämna sommardäcken
på pappas jobb, sedan bar det iväg till Nedansjö och hämta upp
Lena hos Kerstin och Göte! Vi får på bista och shoppa lite
och sprang runt bland allt folk, sedan var vi in till stan en sväng med,
lämnade lite saker hos Lena och sedan skjutsa jag henne till jobbet.
For hem till pappa och mamma i Matfors, bytte kläder och betala
lite räkningar mm..
Åkte sedan till Viskan för att spendera kvällen med Jocke och hans
kära familj! Vi gick på lång skogspromenad och åt middag och
prata och myste, det var väldigt trevligt! :) Han har så mysig familj Jocke!
Sedan var det natta!

TISDAG

Klev upp 08:00, skjutsa Jocke till jobbet, var först in en snabbis hemma
i Matfors och bytta jacka mm.
Lämna bilen på fisktorget och gick sedan till Hanna för att ha heldag med
henne på stan! Vi hade så trevligt så, tog det lungt, kolla på skor, köpte
lite julklappar, åt lunch i birsta, jag köpte mig en klänning till juldagen.
Sedan blev det färgning av håret! Jag är mycket nöjd, känns skönt att
fått ordning på utväxten igen! känner man sig inte så skabbig längre;P



Jaja jag drog mig hemöver så småning om och började dona med lite
middag, Olsson anlände strax efter 18-tiden och då åt vi(inklusiva pappa då):)
Vid 19:30-tiden var vi nog vid kyrkan för att lyssna på mammas kör klockan 20:00.
Det var fint det! Fick man lite julstämming..nu sitter jag mest här och är trött!
Väntar på att få äta mig min julmacka men pappa bara donar med annat han!

Nu ska jag väl snart gå och sova antar jag!
Uppdaterar imorgon om jag orkar, annars blir det på juldagen.
Jag har så fullspeckat schema nu när jag är här i Sundsvall så jag hinner
nästan inte med att blogga..
Det är för kort tid jag är här, en vecka det är ju nästan ingenting!
Skulle behövt varit här en månad!

Nu tackar jag för mig idag, vet snart inte vad jag skriver längre..
natti natt

Kommentarer
Postat av: Jenny

God jul gumman! Hoppas du har det mysigt hemma i helgen =) Kram

2008-12-24 @ 16:36:49
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0