Systra min



Tack min älskade vän för att jag har dig i mitt liv!
Får väl tacka mina kära bröder också eftersom det
är deras förtjänst att jag lärde känna dig ;P (ha ha)
Vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig.
Det gäller förstås alla mina andra vänner också..
Alla har en speciel plats i mitt hjärta, många av er ser
jag som mina systrar och bröder även fast vi inte är
det på riktigt,  Men ja, ni betyder iaf enormt mycket för mig
vill bara att ni ska veta det! Och jag saker alla er som
bor i Sundsvall/Östersund(Malin) så j'vla mycket, varje dag som går
utan att jag får träffa er gör så fruktansvärt ont.


Ja nu har jag fått ur mig det iaf!
La mig tidigt igår, ställde klockan på 08:00 idag..
bestämde mig nämligen igår kväll för att jag skulle ut och
ta mig en morgon promenad, så ja..eftersom jag ändå la mig
tidigt och fick många timmars sömn så var jag utvilad vid 8.
Så morgon promenad blev det..kom hem, åt go frukost vid hmm
halv elva kanske han var? Kom inte iväg på promenaden förens
klockan 9..seg som man är måste man ju dona med saker först.

Blev gröt till frukost iaf (½ portion havregryn) och ½ Kiwi..
skulle äta en hel men orkade inte..

Sedan har det inte hänt mycket mer idag måste jag säga.
Ska på spinning klockan 17:15..innan dess blir det väl
till att luncha och börja förbereda middagen så det bara är
att äta när man kommer tillbaka efter träningen.
Ska se en film då hade jag tänkt också.


Någon utav dem blir det nog

Nu funderar jag på ifall jag ska ta och slå in lite julklappar kanske?:)
Blir nog lägga mig tidigt ikväll, tror jag ska ta mig en morgon
promenad tidigt imorgon, blir nog kliva upp vid 4 då ifall jag ska
hinna med mig, så då måste jag lägga mig vid hmm ja
senast klockan 10! Blir kanon det:)
Funderade på ifall jag ska kolla med Moster ifall jag kan komma
bort till dom efter jobbet imorgon och sy upp mina byxor som jag
beställde, ska nämligen göra dem kortare..dom är ju för stora
och då blir det lite "häng" på dem..och då blir de så långa, blir
snyggare om de är kortare..så ja ska kolla med henne om jag
kan låna hennes symaskin och skulle vara trevligt att
få umgås lite med släkten! Var länge sedan nu..

Tack och hej för mig idag / Lillemor

Kommentarer
Postat av: Moster C

Hej..tror det kan gå bra..jag är väl hemma efter 17 nå'ngång om vi inte ska ha After Work...för då kommer jag mycket senare så då kan det gå bra på lördag...eller?

Kram

2008-12-04 @ 17:00:15
Postat av: Anonym

Miss U 2 lillröv!! =)

2008-12-04 @ 20:35:34
Postat av: Lander

Miss U 2 lillröv!! =)

2008-12-04 @ 20:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0