Uppdatering ang magsjukan

..jag vet inte längre ifall det är morgon eller kväll..
det är mörkt ute, så det skulle kunna vara kväll, men fallet
är inte så, utan klockan är 07:36 på morgonen!
Jag sov hela dagen igår så jag är lite dagvild..
Så ni som försökte få tag på mig igår, jag är hemsk ledsen
om jag inte svarade, men orken svek..behövde sova.

Vilket fall som hälst så mår jag bättre idag,  har fortfarande
inte spytt någe mer sedan vid fem tiden igår morse..så det
går mot bättringsvägar. Det finns inte så mycket som jag känner
för att äta i det här huset, så jag ska ta och packa mitt och åka
hemöver vid halv nio(då går parkeringen ut).
Har kollat kontot också och jag har nog råd att köpa mig något
soppaktigt tror jag, annars tänkte jag leva på mannagrynsgröt:P
Vet inte rikigt vad jag ska äta på jobbet i helgen bara..
Får se vad jag hittar på!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej på dig, när kommer du hem? Jag är ledig julafton, juldagen, jobbar till 7-17 på annandagen och är sedan ledig lördag och söndag igen den veckan! Veckan efter är jag enbart ledig på nyårsdagen =) Vad sägs om en dejt? ;)

2008-12-18 @ 10:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0