Mitt i veckan..

MIN DAG





Har jobbat idag, började så fint med att kliva av bussen och 5 meter
senare så gled jag på gruset och skrapa och slog knät.."grattis Lillemor"
Så jag har gått och haft ont i knäet hela dagen, det är dock bättre nu.
Men jag blev övertalad att inte gå hem ifrån jobbet idag, utan jag skulle
vile knäet så, nu har jag gjort det, blir spinning imorgon!
Sedan snöade det idag, gör det nu också för den delen..fast det är
inte sådan snö som stannar kvar..tyvärr.
Har slagit in julklapparna nu också, har ju tänkt gjort det ett tag
men har aldrig blive av, men nu är det gjort iaf. Sista
klapparna inhandlar jag i S-vall.
Tittar på Greys nu, sedan blir det nog sova..hade velat
kliva upp och ut och gå imorgon bitte innan jobbet, men vet inte ifall
jag orkar kliva upp vid halv 5 och sedan spinna efter jobbet..brukar
blir så hilma trött när jag klivet upp sådär tidigt...Får se hur jag gör!

Ja det var nog allt för mig idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0