Ams

Dagen började så fint med att kliva upp halv nio och ta en kopp te och sedan ringa lander och ut och vandra i 45 minuter. Var inte helt fel, men fick ont i huvudet och blev helt trött i huvudet så la mig och sov en timma till när jag kom hem, sedan var jag tvungen att ta mig i kragen och kliva upp, tog ett bad man höll på att somna:P

image199
Haha älskar min lugg ner jag blåser håret, den svänger så fint ;P

Ja sedan har jag ju varit till Arbetsförmedlingen idag, ska tillbaka dit på tisdag igen på något möte.
Gick väl bra annats, känns bara så jävla segt att man ska måste ha något med ams och a-kassan att göra
hade gärna sluppe det, men nu är livet som det är och har man inte ett jobb på 100 % så måste man ju stämpla upp så.
Jaja nog pratat om det, efter jag varit där borta så åkte jag och handla lite mat, alltid lika underhållande;)
Sedan hem, fixa lite med a-kasse papper och äta lunch.

Sedan efter någon timma var det dags att börja med middagen, blev ungsstekta morötter, sötpotatis och fetaost, och även lite rödlök till Jocke..och så kykling till naturligtvis!

image198

Nu blir det att titta på Armageddon, bra skit!
Ja sänder även mina tankar till Ollis och alla brudarna där ikväll, have fun brudar!;)
Tjo!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Vad du är duktig på att laga mat !!
Man blir alldeles brydd.
Att du aldrig gjorde det när du bodde hemma ;-)

2008-02-12 @ 22:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0