Arbetsintervju

Dagen började så fint med att man hade lite ångest över att åka buss in till stan, men det gick bra måste ju lära mig någon gång antar jag!
Ja iaf så tog jag då bussen in till stan, hitta på en gång till drottninggatan där jag skulle på intervju [Duktig som man är;)] Pratade med girlsen där och det gick väl rätt så bra tyckte jag, får väl se vad som säger när dom ringer tillbaka, det var ju några fler som dom skulle prata med idag, men får se som sagt.
Efter att jag varit på intervjuen så träffade jag Emma på stan, vi gick runt lite och kollade.
Gled sedan in på ett café och åt lunch, mexican soppa werry good!

image159

Emma ville dock inte vara med på något kort idag, får tvinga på henne ett imorgon istället;)

Ja iaf så efter att Emma åkt iväg och jobbat så satt jag mig på centralen och väntade på att Jocke skulle komma dit efter att han jobbat så att vi kunde ta bussen hem.
[Var för övrigt Jockes första dag på jobbet idag, trevligt för honom att han har ett jobb iaf;P Och som pricken över i:et så ska han även få gå på bio med jobbet imorgon! Hur orättvist är det inte då;)]
Haha var dock väldigt stort där inne[på centralen], nästan så att man gick vilse!
Men hem tog vi oss iaf!
Och nu sitter vi här, har inte gjort så mycket mer idag.

Jocke äter nudlar och jag ser allmänt störd ut:P

Ja blir väl sova om ett tag antar jag, för imorgon blir det hel dag på stada igen!
Ska träffa Emma och Elin på stan tolv och då blir det shoppa, lunch och promenixa!
Mycket trevligt!

Good night people!

Och Olsson nu får du ta och komma hem någon gång så att jag kan få prata lite med dig!
Saknar dig min lille vän! Känns konstigt att ha dig så långt härifrån.


Kommentarer
Postat av: Malla

halloj...grattis till jobbet!!! mirja har skvallrat!! =) allt bra verkar det som, man följer ju din blogg slaviskt nu...ha d så bra!

2008-02-05 @ 22:11:05
Postat av: Ämma

Va hungri ja blidde nu då=/

2008-02-09 @ 18:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0