Bättre tider

Lovley Friday, helg tjoho!!

image201

Yes vi går mot bättre tider!
Kändes bra på jobbet idag, känner mig allmänt gladare..fan vad härligt det är!
Min depp period är slut..för denna gång förhoppningsvis haha:)
Ja som sagt det gick fint på jobbet idag, men idag var fösta dagen när vi gick själv, och det hade ju inte kunnat gå bättre! Nä härligt känsla.
Men ja skadar ju inte att hitta ett annat jobb för det..
Sedan så ja har det väl inte hänt så myket mer just idag, har badat hmm gjort middag, blev dinkelpasta med quornfärs, mumms.
Ska åka och hämta Jocke på jobbet om en halv timma undefär, sedan ska vi hämta upp Emma om hon är kvar på stan annars sak vi förbi dem en sväng och tjöta lite med dem;P
Sedan blir det hem och sova eller kolla på tv och se om det går någon bra film som man antagligen kommer somna till haha.
Goo och gla är jag för nu är jag ledig treee långt härliga dagar!
Imorgon blir det hitta tvättstugan, gå på stada och sedan bio på kvällen, låter väl gö bra eller hur!?
Nej men då får jag nog tacka för mig idag!
Good bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0