Borta bra men hemma bäst?

Ja det har jag funderat på idag, jag älskar Göteborg..men jag saknar Sundsvall så mycket
Kan ha med tryggheten att göra, Man vet vart man hittar i Göteborg, man vet vart allting finns..ingeting är främmande där. Man har sina vänner där och sitt liv.
Kanske bara är en sådan dag jag har idag, men det känns tungt.
Jocke träffar iaf massa nya kompisar på sitt jobb som han kan umgås med, men jag hittar ju inga som jag kan umgås med precis, om jag inte skaffar mig ett nytt jobb där det jobbar folk som är i ens ålder och det är ju inte säkert att man gör.
Har ju iofs bara bott här i snart en månad, men skulle nog behöva åka till Sundsvall och träffa alla lite.
Hade varit roligt att kunna åka dit i helgen när Lena fyller 25, tråkigt att inte finnas där då.
Och tex som ikväll, alla ska vara hos Malla och äta tacos och kolla på Grays..bara att inte kunna åka dit.
Aja det blir nog bra, men som det känns nu så blir jag nog inte kvar i Göteborg hela livet iaf:P
För ändå, Hem för mig är ju där mina vänner är..och de är ju sundsvall..om dom inte skulle få för sig att flytta hit.
Saknar mina kära bröder och mamma och pappa också, som tur är så har jag ju min moster och mina kusiner här som man kan hälsa på, det känns skönt! lite trygghet!
Men saknar ändå en lägenhet som man får inreda och fixa..ähh jag vet inte.

Men men nu är det men in tree som gäller och sedan blir det grays!:)
byee

Kommentarer
Postat av: Malin

Man har dina ned-dagar. Hoppas du får en bättre dag imorgon och att du bor kvar när jag kommer i Maj;) Men helst vill jag träffa dig nu och krama dig lite.

2008-02-27 @ 21:36:26
URL: http://mallaballa.blogg.se
Postat av: Mamsen

Lilla stumpan
!
Du är så välkommen hem : )
Ialla hem till Sundsvall, för du lär väl inte
flytta hem , hem.
Fast jag tycker att du ska "härda" ut ett tag till
innan du flyttar hem.
Kram på dej !

2008-02-27 @ 21:54:31
Postat av: Elin & Odin

Vi fick dela rum när vi nyss fött våra små pojkar. Så träffades vi.

2008-02-28 @ 19:28:08
URL: http://odins.blogg.se
Postat av: christian

hej på dej!

kom hem över påsk, då tänkte vi fara till Norge!
vore verkligen kul om du ville följa med, de i Norge skriker efter dej, de har ju inte sett dej på 15år!!

lev väl!

2008-02-28 @ 21:39:49
Postat av: Emma

Kom ihåg att du faktiskt har mig att hänga med här i stan ;p

2008-02-28 @ 23:56:00
URL: http://www.EmmaAsp.blogg.se
Postat av: Anonym

GrEys!

2008-02-29 @ 22:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0