Dåligt dag

Idag är det ingen bra dag, orkar inte med någonting..framför allt inte mig själv
Skulle ha varit till ams men jag tar det imorgon istället.
Fick brev ifrån a-kassa idag, tydligen så är det mer som jag måste skicka dit innan jag får veta ifall jag kan få ut pengar eller inte, och så fick jag kassakort, aja får väl se hur det går då.
Ska åka bort till min moster och kusiner snart...orkar inte sitta ensam idag
Måste nog ringa och prata med olsson lite

image196

Maybe you all would consider it a joke
If I say that I hate myself
But now and then
When I look into the mirror
All I see is a big mistake
-And wouldn´t you
Well, I just wanna be fun
Just wanna be the one
Who makes you smile
Well, I just wanna believe
That I could be something to someone
/ The ark



Ja så var man hemma igen då, var ju som sagt till mina kusiner och umgick lite med dem, spelade sing star och buzz, vilket gick helt åt skogen men roligt var det ju iaf:P
Sedan åkte jag och hämtade jocke och nu är vi hemma igen.
Jaha, vad ska man skriva nu då..
Tror att jag måste dra mig upp imorgon och gå en promenad..och sedan blir det väl ams då så man har det gjort.
Kanske man ska försöka ta och ringa a-kassa imorgon också, och kolla vad det är dom behöver ha egentligen som dom inte hade fått.
aja nu får det räcka för idag..snart får man sova och sedan är denna dag över.
bye bye

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har fått hjälp av en kompis. Själv är jag oduglig...

2008-02-11 @ 23:18:46
URL: http://odins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0