Data jävel!!

Ja bara att det alltid ska finnas någonting som man ska må dåligt över så har min dator gått och tagit självmord! Jag tror att jag ska följa den vägen jag också!
Nä men ja blir så arg och irriterad och vet inte vart jag ska ta vägen när saker slutar att fungea, och man har inte gjort någonting fel! Jag måste väl åka in med den till elgiganten sedan antar jag, bara dom inte ska formatera om hela skite mm för då komme alla mina kort ända ifrån 1:an på gymnasiet fram til nu att försvinna + all min musik, och då har jag hellre en icke fungerande dator! nä men ja vet inte vad jag ska ta mig till!!

Aja jag ska väl gå och tvätta nu heller något, sedan efter jag har tvättat klart så ska jag åka till Elin, Ska bli roligt!
Men just nu vill jag vara skjuta mig!
Kom på nu också att jag måste ringa till A-kassan, eller ja Facket, varför ska allting jävlas just nu för?
Dagen som började så bra med att jag tog mig en promenad, och så kommer man tillbaka hem och livet faller samma..jamen okej om det bara var internett som inte fungerade, men vafan hela jävla datorn!?

Nä nu ger jag upp för idag

Kommentarer
Postat av: Helene

Hejsan !
Du har väl garanti på din dator ???
Och foton och sånt måste du bränna av
då och då så att du har dom på en cd,
Hoppas att det löser sig.
Kram Mamma

2008-02-18 @ 16:42:19
Postat av: christian

Hej!
et tips är att du köper en extern hårddisk
(en bärbar alltså, som du kopplar in med USB.
då drabbas inte den disken om datorn skulle krångla.
dock så kan den disken lika gärna krascha som vilken som helst. men den är iaf fristående och lite säkrare!

ring om du behöver hjälp! kram

2008-02-18 @ 17:05:12
Postat av: christian

btw.. det heter datajävel (inte särskrivet) :P

2008-02-18 @ 17:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0