Datajäveln vaknade till liv igen!!!

Eftersom det inte gick att blogga igår så kommer gårdagens blogg idag!

Tisdag!

Ja idag har jag varit till arbetsförmedlingen på morgonen ( dom sa mycket klart och tydligen att "ams" heter det inte längre utan nu är det arbetförmedlinge som gäller;P)
Ja det var väl trevligt, eller?
Ja jag vet inte ritkigt, får väl se hur allting blir med jobb och så, jag behövde iaf inte åka dit något mer utan vi skulle höras av genom mail.
Sedan kanske jag skulle åka på någon mässa, tex vårdmässan, eftersom dom tycker inte att man ska jobba med något man inte jobbat med förut, utan man ska hålla sig till det man redan har gjort, vilket jag tycker är fel men men.

image207

Ja sedan till min stora förtjusning så började min dator att leva igår igen!
Tänkte att jag var ju tvungen att kolla om den verkligen inte fungerade innan jag åkte till elgiganten och stormade in och säger att den inte fungerar, så slog på den och woho den fungerade så bra så!:)

Ja annars igår hände det väl inte så mycket mer, var och jobbade 3½ timma, hos ett mycket trevligt gammalt par. Sedan åkte jag hem och gjorde inte så mycket mer utav min dag!

Onsdag!

Ja idag har det inte hänt någonting alls! Absolut ingeting! Och gud så skönt det har varit.
Jag har ju varit ledig idag, började läsa en bok för någon dag sedan, men ja blev bara några sidor då, men idag har jag legat och läst i soffan hela långa dagen! så härligt! bra bok framförallt!

image208

Sedan är det ju tv-kväll, Men in tree slutade precis så nu är det Grays som gäller! Tjoho!:)
Sedan fick vi ett infall och var tvungen att åka till statoil och köpa godis till mig och chips till Jocke tio minter innan men in tree började. Men sedan blir det seriöst skärpning med det här! Går inte längre! så så är det med det!

Nä nu räcker det för idag, ska kolla på tv och sedan blir det nog läsa lite mer och sedan blir det sova!
Good Night

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej. Vad gör du på lördag? Call me
Kram kram

2008-02-20 @ 23:35:05
URL: http://www.EmmaAsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0