Första dagen på jobbet

Så var det det fredag igen då, en vecka har man bott här i Götet nu, känns fint, men känns som att man har varit här längre faktiskt, känns även som att det var evigheter sedan man träffade olsson, sak bli roligt  att kunna prata med henne igen på söndag lär det väl bli, om hon inte ringer imorgon när hon kommer tillbaka till sverige!

Ja har för övrigt jobbat min första dag på stjärnglans idag, helt okej var det!
Men vilket jävla hus vi var i idag, jag blev helt stumm när vi gick in, sanslöst snygg var den. Och inredningen, eget gym mm..behöver jag säga mer?;P
Min snälla chef lånade även ut sin GPS till mig så jag prövade att använda den när jag hämta jocke efter hans jobb, den funkade ju fint men ja..bäst vore det ju om man lärde sig stada själv men det är ju bra att ha en tills man hittar själv.

Och imorgon smäller det!! UTGÅNG i Göteborg! Haha men vi får se hur det slutar vi ska nämligen dricka tequila haha omg, och jag som inte druckigt på ett tag, kan ju inte sluta annat än illa;P

Jaha vad ska jag mer berätta..har det hänt något annat trevligt idag?
Njäe jag tror inte det, ja kom på en sak, men så jävla trevligt var det väl dock inte! fick skavsår av mina nya skor..åt helvette med dom!!

Nä tror det blir sova snart, helt körd i huvudet nu

Good night everybody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0