Härligt underbara Fredag

Och då var det äntligen helg igen! Helt underbart, fast denna vecka blir det en kort helg, haha bara ledig lördag och söndag som säkert resten av den heltidsarbetande sverige(som är ledig helger).
Ska nämligen jobbar måndag och tisdag nästa vecka, lite blandade känslor där eftersom, vist härligt att få in lite timmar och tjäna lite mer, men inge roligt att städa.

Ja vad har annars hänt för trevligt idag då, jag har strukigt skjortor i ca 1½ timma, börjar bli riktigt grymm på det nu!;P Sedan har det väl blivit en hel del städning också.
När jag och Sheryl hade jobbat klart för idag så var det faktiskt rikigt fint väder ute, solen sken och livet kändes underbart haha;P
Jocke och hans jobbarkompis Per och hans tjej Jana kom och hämtade mig på centralen och vi åkte runt lite bil och dom visade oss runt i de yttre områderna av Göteborg, var intressant att se.
Sedan var vi till Kungsbacka, var in på något billighets ställe och jag köpte mig en jätte stor och härligt nike tröja, mycket bra fynd, endast 230 kr! Den kommer bli mycket användbar har jag på känn!

image216

Sedan var vi in på något annat ställe och åt buffe, också mycket nice!
Ja vad kan man mer berätta?
Vilket fall som hälst så var dom väldigt trevliga människor Per och Jana!

Imorgon ska jag på Hardcoresuperstar! Mycket roligt ska det bli, ska dit med en snubbe som heter Magnus, har aldrig träffat karln någon gång, men vill man lära känna nytt folk så får man ta sig i kragen och faktiskt iväg och träffa folk också!:)
Han verkar trevligt iaf, är ifrån Åre så han är också en norrlänning;)

Nä jag tror bestämt att det var det lilla roliga för idag
Good night good people

Kommentarer
Postat av: Ämma

Heja lillen, du är bäst som gör de här =) ha så kul! kram o puss

2008-02-29 @ 23:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0