Helgens bravader

Hallå där, hemskt ledsen att jag inte har skrivit något i helgen, men har ärligt talat inte orkat:P
Men nu ska jag berätta allt om helgens händelser.

Lördag!

Ja vart ska man börja?
Vi var på systemet, handlade lite mer saker, tankade bilen, ställde in GPS:en på Vårgårda och så gav vi oss iväg. Efter ca en timma så var vi framme hos Elin och Jerry.
Vi var där ett tag och sedan drog vi vidare på en förfest hos ett par som dom känner.
Det var roligt, träffa lite folk, Sedan gick vi till värdshuset som dom har där, någon slags krog.
Dom stängde rätt tidigt, klockan ett, men nog fan hade vi roligt fram tills dess iaf!;)
Sedan bar det hemmåt, Elin ramlade strax innan vi var hemma hos dem ,det såg fruktansvärt roligt ut haha!
Ja sedan var det bara att lägga sig och sova efter att vi fått i oss några mackor.
Ja det var väl lördagen det!

image210
Go drickat som jag drack, mumms mumms

Men nu blir det nyktert ett bra tag hade jag tänkt mig, men får väl se hur det blir.


Söndag

Och så blev det söndag, slöade hela dagen, passade bra kändes det som, hade ont i hela kroppen, vet inte varför, hade inte ramlat och haft mig så det är väl ett mysterium.
Jag vet inte rikigt vad jag ska skriva, hade det iaf mycket trevligt i lördags och var roligt att hälsa på Elin och Jerry lite, träffa lite folk och så! Mer av sådant tack!:)
Tyckte dock att det var väldigt tråktigt att det inte blev att vi träffade Simon någonting när han var här nu i helgen, men Jocke träffade ju honom inte för så längesedan och han ska ju träffa honom i mars igen så, men jag hade då iaf tyckt att det hade varit väldigt roligt att träffa honom, men jag orkade inte köra någonstans igen, var så trött:P Men aja det blir väl någonting framöver så!

Ja det får väl räcka för söndagen



Måndag

Och idag är det måndag och en ny vecka.
Började den så bra med en kopp med te och en morgon promenad, ska börja med dom nu, minst fem dagar i veckan! Nu blir det skärpning, känns bra:)
Solen skiner idag också ,helt underbart! Men det var inte så varmt ute ändå, blåste lite kallt.
Ja sedan har det inte hänt så mycket idag, har mest tagit det lungt , kollat lite på tv och tagit ett bad.
Får se vad man gör sedan, känns lite tråkigt att bara sitta och glo hela dagen, och vad hände klocka när redan halv fyra? Haha det trodde jag inte!
Aja nu får det räcka för idag!
Byee



image211
Dagens bild!

Nu har jag varit och hämtat Jocke på jobbet, sedan var vi och handlade lite mat, var nog behövlig!
Känns fint att ha mat i kyl och frys igen!
Vi ska även åka och kolla på en lägenhet imorgon ,ska bli jävligt nice! ligger fem minuter ifrån Avenyn!
inte dåligt inte dåligt, aja vi får väl se hur det blir med den!:)
Tack och hej!

*Tänker på dig Frida*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0