Minnen




I miss your laugh, I miss your smile
I miss everything about you
Every seconds like a minute
Every minute's like a day
When you're far away






Jaha då var det torsdag då, måste åka och inskaffa mig ett par skor som jag kan jobba innom hus i när jag städar, känns jobbigt hade inte velat åka och handla något idag men nu har jag inget val:P
Jag hoppas verkligen att det finns någon sko affär här i närheten så att jag slipper åka in till stan, men bara därför så kommer det säkert inte finnas det.
Sedan ska jag köpa mig en gps också, får se om jag gör det idag!
Usch imorgno blir det att kliva upp tidigt, och så ska jag ha på mig dom där jävla kläderna!! Vill verkligen inte ha dom där byxorna det ser förjävligt ut och obekväma är dom också!
Måste säga att jag saknar att jobba inom vården, saknar mina kära arbetskamrater och vårdtagarna.
Nej nu ska jag ta och göra mig klar och åka snart.

 You made my day sötnos;)



Ja då har man varit och köpt skor, blev till och med tre par;)
Behövde även inte åka in till stan, kändes underbart skönt! Hittade skopunkten i samma hus som ica maxi! Så det var ju bra det då, sedan var jag ju även tvungen att gå in på hm en snabbis och var ju även tvungen att köpa en klänning och en hmm kort ärmad lång "kofta" där;P
Ska köpa GPS:en på lördag istället kom jag fram till.
Vet inte om jag har så mycket mer att berätta nu, hmm..har iofs varit kanon väder idag!
Nä nu ska jag kolla på "du är vad du äter":)

Bye bye




Kommentarer
Postat av: Elin

Vem har du fått kärleks kort av då lillen?;P

2008-02-07 @ 14:10:22
URL: http://rockmetinydancer.bloggagratis.se
Postat av: Mimma

jag måste komma ner nuuuu!!! saknar dej så!!!

2008-02-07 @ 16:40:19
Postat av: Mirja

men varför ingen uppdatering idag?????!!!

2008-02-08 @ 21:13:45
URL: http://xmimmax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0