Nya avsnitt av Grays

Jaha nu sitter man här igen..

Har varit och jobbat idag, det gick väl bra, blev mest toaletter och badkar för min del idag
För att vara ärlig, jag hatar att städa..men man måste ju tjäna pengar på något sätt..
Men för att göra allt värre än vad det redan är så måste man dessutom ha byxor som man inte kan andas i
Haha jag vet, mitt tjat om dessa byxor, men för att gå ifrån att vara en person som aldrig ha byxor till att måste ha dom obekvämaste byxorna som finns..det är ju bara inte jag helt enkelt, men räkna med att jag kommer skriva mer om dom;P
Men iaf så måste jag ta och söka mig ett nytt jobb snart, vist dom jag jobbar med är jätte trevliga och så, men jag vet inte hur länge jag kommer klara av det där.

Men men, annars idag har det väl inte hänt så mycket, eller jooo Jocke har ju kört för första gången i Göteborg stad;) Gick ju hur bra som hälst såklart så framöver så är det han som kör:)

Tror för övrigt att alla dessa rengöringsmedel inte är bra för ens huvud, men är helt knepig och tung i huvudet när man slutar.
Men ja när vi kom hem så var det äta middag, sedan sova 1½ timmar, och sedan blev det tv.
Nya avsnitt på "Men in tree" och Grays som jag sitter och kollar på nu, men jag tycker att dom gamla avsnitten var bättre, men det kanske blir bättre framöver, är väl bara att vänta och så.

Nä nu får det räcka för idag..ska sova om en halvtimma, hade velat kliva upp imorgon och ta en promenad men det orkar jag bara inte, måste ta bussen vid halv åtta.

God natt människor..vi hoppas på en bättre dag imorgon

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det blir bätte avsnitt framöver! :)

2008-02-14 @ 11:10:42
URL: http://hundramil.blogg.se/nyttliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0