Strukigt skjortor..

Hela långa dagen..jag har strukigt skjortor, nä inte riktigt men iaf 1½ timma..blev tydligen inte godkänt ifrån förra veckan så idag har jag fått lära mig hur man ska göra på ritkgit, så jag hoppas verkligen att dom blir nöjd efter dagen!:)

Ja vad har hänt idag då?
Jobbat, har varit storm i Göteborg idag! Regnat och blåst som bara den..men jag har inte sett någon eller något flygit förbi än så, värre kan det ju bli!
Sedan blev det iaf hem men ont i huvudet och trött, ställde mig och lagade mat.
Kolla lite på datorn och prata lite med Mirja och Lander.
Jocke kom hem och gjorde kikaren i porttelefon-camen haha

Har varit och hyrt en film sedan, Chuck och Larry, den var bra, mycket bra!:)
Blev även en skål med godis (aj aj), men sedan på måndag är det klippt, då blir det tidiga mornan med promenader och bara bra mat och kanske lite naturella nötter och mycket frukt och grönt:)
Känns fint..skulle varit bra att haft någonstans att träna också , men vafan jag får börja med promenaderna så får vi se om det blir en boxar säck sedan!;)

Imorgon blir det fest också som sagt, satan vad trevligt det ska bli!
Shit kom på att jag skulle ju ringa Elina också, måste nog ta och göra det innan hon somnar!
Så det går räcka för idag! Tjoo bro!!!

Kommentarer
Postat av: Mirja

tycker det är lite dåligt med uppdateringar här=(
vill ju kunna läsa om vad du har för dej nu när du är så långt borta älskling..:p

2008-02-24 @ 14:40:22
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0