Tequila time!!

Så var det lördag, härligt härligt!!
Börja dagen med att sova länge helt underbart!
Sedan gick vi en sväng till ett stället som är typ som "bista" fast utan ikea.
Gick  på systemet och så köpte jocke ett par skor.
Sedan vandrade vi hem..väntade ett tag och sedan började festen!!Bacardi razz och tequila, bra skit!!
Så nu är det fullt ös, alla mina vänner bangade men jocke och jag kör på ändå vi;)

image188
Som ni ser så börjar vi bli lite dragna;)

Ja sedan ringde olsson förut, jag blev så hilma glad! Fan vad jag har saknat henne!Min lilla olsson ,hon är min barndomsvän, min vattjomsbo, det här kommer bli jobbigt det!=/
men nu måste jag säga adjö för idag och alla folk och bekanta, välkommen in i dimman;)

hej svej åh farbro trej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0