Tvätta?

Ja idag skulle vi ju vara duktiga och tvätta, men tro på fan att då är tvättmaskinerna helt döa, så jag ska göra ett nytt tappert försök imorgon igen och hoppas att dom fungerar då.
Ja sedan idag har vi väl inte gjort allt för mycket, vi gick dock en sväng, härligt väder men det blåste.

Blev lite ledsen sedan också för min dvd på datorn verkar inte fungera..hade ju tänkt att se på hairspray och ja det sket sig ganska rejält! Vet inte vad som är felet och det gör mig väldigt arg!

image203
Såhär sitter Jocke om dagarna, kanske inte just med det ansiktsuttrycket men:P

image204
Och såhär sitter väl jag

Sitter och kollar på ELLE-galan, och tydligen så ska blommigt bli inne till våren, hmm vet inte riktigt vad jag tycker om det, hua.
Men som tur är så måste man ju inte följa modet om man inte känner för det:P

Fick även ett mycket trevligt samtal ifrån Hanna,Lander och Olsson, haha vilka jävla goa ungar dom är!
Man skrattar ju bara hela tiden åt deras äventyr och tok dom har för sig;)
Ja det lyste ju upp dagen, kom över min arghet över dvd:n lite.

Nej nu vet jag inte vad som mer finns att säga om denna dag, förutom att: Godis ÄR gott!

Ja just det, kanske ska komma med ett uttalande om filmen vi såg igår!
Den var hmm rätt så knepig, inte riktigt vad jag hade förväntat mig men OK.

Tack för idag gott folk, over and out
//Lillemor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0