Ute på Äventyr

Så var det söndag då!

image144

Dagen började med frukost, bad, lite dator, lite tv och sedan bar det iväg ut och kolla på alla grymma villor vi såg när vi åkte runt i fredags kväll. Vi var fan i mig ute och gick i två timmar men vi hittade husen tillslut iaf.
Titta och njut;)





Som ni ser, inga dåliga villor vi har här!;)

image156
Ute på våran lilla promenad!

Sedan blev det middag efter ett tag, var även första "maten" vi gjort här! Jocke fixade riset, jag kykling med grön curry och kokosmjölk! Mycket gott!

image157

Måste även lägga upp en bild enbart för Lander och Olsson skull, vi har nämligen en sushibar nära där vi bor, kanske vi kan gå och äta där när ni kommer och hälsa på?;)

image158

Nej nu blir det titta lite mer på tv och imorgon gäller det! Intervju och kanske stada med Emma!
Har lite ångest över att ta bussen, hatar ju att åka buss! Funderar starkt på att åka när Jocke åker och så får jag väl vandra runt på stan fram till klockan ett, haha vet inte vad jag ska hitta på, känns hemskt det här, men det löser sig!

Bye then!


Kommentarer
Postat av: Ämma

Sushibra, ännu en anledning att komma ner ;) Väldigt snyggt!

2008-02-04 @ 09:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0