Weho!!!

Månadens anställd - tror bestämt att priset går till mig för idag fick jag JOBB AHHHHH!!!

image164
En för övigt överlycklig Lillemor!;)

Oj oj hur ska jag beskriva denna underbara dagen!
Ja den började med att man klev upp, pysslade lite i lägenheten, åt frukost mm.
Sedan begav jag mig in till stan, träffade Elin på centralen [
var mycket trevligt för övrigt att träffa henne:)]

image170

Vi drog in till nordstan och börja shoppa för fullt! Oj vad jag kände för att spendera pengar idag, och nog blev det att spendera pengar! Ja iaf så efter ca en timma så kom Emma in till stan och då gick vi till samma ställe som dagen innan och lunchade! Blev bakpotatis - gott gott!
Blev mer spendera pengar sedan!
När vi skulle bege oss hem så kände man sig som en uggla, stirrig som fan och ont i ryggen på köpet, men det var ju hyffsat värt det:)

image165
det jag shoppat idag!;)


Jag firade mitt nya jobb med veg pytt i panna och natur godis!

Ja på tal om mitt nya jobb! Jag ska dit imorgon och vi ska fixa städ kläder åt mig, eftersom det är ett städ jobb! Det är inte hel tid men det kommer nog vara tillräckligt så att jag klarar mig och det är huvudsaken!

Haha vi fick även våran första post idag! Jag fick en Hm tidning och en ikea katalog!
Jockes post var kanske inte lika rolig som min, haha en MASSA räkningar, fy fan vad hemskt!

image169

Åkte och hämtade Jocke efter hans bio, det var dock inte lika lätt att hitta dit och hem som jag hade hoppats på, men ja som ni ser så tog vi oss hem haha.

Nä det får nog räcka för idag! ska fortsätta titta på Brothers and sisters
"är det någon här som tittar på det?"

Dagens kommentar av mormor Märta : Nä nu blommar löken! Haha hon är härlig hon:)

Byeeee


Kommentarer
Postat av: hanna

du verklar ju ha det helt kanon bra i göteborg. härligt härligt!

2008-02-06 @ 10:13:10
URL: http://hannal.blogg.se
Postat av: Elin & Odin

Grattis till jobbet!

2008-02-06 @ 12:22:14
URL: http://odins.blogg.se
Postat av: Ämma

Hejja Lillen! ring mej puss

2008-02-06 @ 17:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0