Woho välkommen hälsosamma värld!

Yes idag har det jobbats i hmm i hela 4½ timma:P
Aja bättre än igenting!
Sedan efter jobbet var jag iväg och hämta Jocke som för övrigt var ut igår och hade roligt så idag är han bakis, stackarn;P Sedan var jag iväg och hämta mitt Anna skipper pullvet som jag ska börja dricka på måndag! Tjoho kommer bli så bra det här!:)
Hämtade ut det på hälsokostaffären och då var jag ju tvungn att köpa en shaker och lite annat smått och gott:)
Älskar hälsokostaffärer, dom är så mysigt och så finns det så mycket roligt där!:)
Ja sedan vet jag väl inte så mycket mer roligt som har hänt idag dock.
Men på lördag ska jag gå och fika med en snubbe som flyttade hit för hmm 3 månader(?) sedan ifrån Åre.
Ska bli roligt att träffa lite folk..om jag vågar mig dit haha, folkskygg som man är!


Hejja hejja hälsokost!

image215

Idag har det varit HUR bra väder som hälst, solen sken och det har varit helt underbart, förutom att det har blåst lite. Men solbrillorna har varit på iaf!;)

nu blir det Vänner och sedan "du är vad du äter"..Anna skipper hon är väl bra hård hon;P

Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0