2/1..en månad kvar!

Nu drar vi snart iväg!  Tjoho bara 31 dagar kvar..nu börjar nedräkningen!;)


Seg i kroppen är jag idag också..har fan ont överallt nästan..och trött som en gnu är jag också!
Känns frukstansvärt skönt att bara jobba kväll imorgon..att vara ledig lite är ju inte helt fel..men iofs om det fattas folk i helgen så kommer jag antagligen att jobba..lika bra att man inte vänjer sig att få ha det lungt;P

Sedan måste jag bara säga att tanten som Emma har som granne är väl bra söt hon, hon kom precis och knackade på och sa att jag kunde ta hennes parkeringsplats med motorvärmare under tiden jag bor här eftersom hon inte har någon bil..det var väl gulligt:)

Idag blir det att bara chilla och ta det lungt, jag ska tydligen laga mat sedan iaf, men om jag ska vara ärlig så känner jag mig inte sugen på att äta något i huvudtaget! Men ska ska iaf träffa Lander och Olsson på ica maxi vid fem tiden så får väl se vad det blir för något!

Ångrar för övrigt att jag inte tog med mig kameran till vemdalen så att man hade kunnat knäppt lite kort..men aja det är gjort nu..sedan vad som händer i måndags natt.. får väl be om ursäkt till de dom personer som kom till skada för att jag inte kunde hålla käften, men det är faktiskt inte mitt fel, och jag tycker att man borde kunna vara man nog att stå för vad man gjort och ta konsekvenserna av det! Sedan om du hatar mig nu kan jag faktiskt leva med för det är du som är ett svin inte jag!
Bra då har jag fått ut mig det också! Skönt!

Jaha vad händer nu då..sova lite kanske? Eller kolla lite på tv tills jag åker iväg igen?
Tror nog att det blir en blandning utav det:P
byee!



Ja då har man varit och inhandlat mat med Olsson och lander så nu är kylskåpet fullt hos Olsson :)
Jag och Lander har också lagat mat, mycket gott, blev över till matlåda imorgon också!
Nu sitter jag här, kollar på "40 days andr 40 nights", har ju iofs sett den filmen några gånger men var lägen sedan nu och den går på tv och har inte så mycket annat för mig så, Olsson springer runt och städar hon..duktig som hon är:)

Aja imorgon är en ny dag..ny dag ny start!
Har för övrigt kommit fram till att jag nog ska sluta snusa också.. men det kommer nog att bli svårt, men är väl lika bra, det har ju blivit så jävla dyrt nu! Men måste klara av det! Hur svårt det än är..och grejjen är väl att när snusen försvinner som kommer man måste börja ha något annat, vilket brukar kunna bli godis:P Men nej fan jag ska klara av det här! :)

Lär väl skriva snart igen och berätta hur det går, jag måste bara snusa upp den här dosan först;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0