3 jan -08..Torsdag

Jag har lite svårt att förstå att det är 2008, usch tiden går så fort.
Ja iaf så ska jag iväg och jobba om 3½ timma, vaknade för ca en halvtimma sedan, är så himla seg av mig nuförtiden..jag vet inte hur jag ska orkar kliva upp klockan 6 på måndag för att jobba..kommer bli extremt tungt! Skulle behövt ett natt jobb jag, eller bara kvällar:P

Det här löftet om att sluta snusa..shit det kommer bli svårt har jag kommit fram till nu, men ska göra mig ett tappert försök när jag kommer till göteborg!

Nej man kanske ska ta en dusch och bli människa igen, sedan städa undan efter mig har jag lovat olsson att göra;P Hon sa även idag att jag kunde bo kvar här i hennes lägenhet när hon åker utomlands också, det var hur bra som hälst!:) Blir ju inte så många dagar eftersom jag drar ju medan hon är borta.

Hua skulle lätt kunna ligga kvar här i soffan men det går ju bara inte! Nu måste jag rycka upp mig!:P
hej så länge!


Ja nu ska jag snart vandra iväg till jobbet..har tagit och lånat en halsduk av Emma också, vilka friheter man tar sig haha;P Jag hoppas det inte gjorde något Olsson:) Jag ser fan fortfarande sliten ut haha.

image44

30 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0