Ams

Idag har jag och Lander besökt arbetsförmedlingen.
Kändes bra att ha det gjort, så nu är man inskriven igen, måste bara ringa och prata med löne imorgon om hur många timmar jag har jobbat varje månad så jag kan fylla i det och skicka papperen till a-kassan.
Jag hoppas hoppas verkligen att jag får stämpla, men tror inte jag kommer få det, bäst vore det ju att få tag på ett jobb på en gång så jag sattsar ju såklart på det först och främst, men vore bra att ha stämplingen som en säkerhet ifall man inte får det på en gång.

Efter ams så var Lander in och köpte mat åt henne och Hanna.


Har inte hänt så mycket mer idag faktiskt, var till Lander och åt middag, var någon ny wook vi prövade.
Den var god!
Har även tittat på tv och inte gjort allt för mycket..

image89

En mycket bra låt som jag velat ha så länge nu, och äntligen så har jag ett nedladdningsprogram så jag har äntligen fått den:)
Den är med i The lake house som är en för övrigt mycket bra film om ni frågar mig!

image88

Bara lilla jag...


image90

Behöver jag säga mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0