Ännu en tisdag framför sig..

Ja vaknade väl för 45 minuter sedan av att lander ringde..och trött som vanligt är man ju.
Men jag klev ju upp iaf! :P
Och nu ska jag väl ner på staden och träffa henne antar jag, och så ska vi sola och sedan måse jag åka och inhandla lite matvaror! Sedan funderar jag starkt på att kolla lite på tv, äta middag och sedan sova!
Jag vet inte hur jag ska orka med min 7:00-21:30 dag imorgon, eller iofs jag tror nog att det kommer gå hur bra som hälst, jag jobbar ju kväll sedan på torsdag så då får jag ju sova igen.

Aja jag skriver mer sedan!



Och bara för att jag råkar vara lite seg och trött på morgonen så har nu lander åkt iväg och jobbet och lämnat mig helt ensammen här;P
Aja, det var ju väldigt tråkigt men sånt man får leva med..så nu får jag åka och köpa mat själv men jag dissar nog solningen faktiskt! ska ta mig en härlig dusch istället!:)



Nu sitter jag hos Lena, väldigt trevligt!:)
Jag var och hämta henne på hennes jobb vid tre tiden och så åkte vi på ica maxi och handlade lite mat, jag köpte även en klänning, en väska och två böcker!
Haha köpte mat för mina sista pengar! känns bra iofs, har pengar på mobilen, mat i kylen/frysen och bensin i bilen!
Nu ska vi se på Hairspary..haha tredje dagen i rad för mig tror jag;)



Olsson skulle kanske komma förbi och kolla hur Lena bort nu, hon har ju bott i denna lägenhet innan!
Men det var allt för mig idag, nu ska jag vara lite social men Lena! byee

25 dagar kvar..

Kommentarer
Postat av: Ämma

Va tråkigt! Ja hade mycket hellre sett att vi solade idag.. jävla piss jobb ja ångrar att ja åkte hit!!!!!!!!!

2008-01-08 @ 16:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0