Bowling och Förfest hos Ollis

Tjooo nu är jag hemma igen efter att ha varit på stadshuset...och såklart så var ju den personen
som hatar mig där som jag absolut inte trodde skulle vara där där!
Men sånt är livet...
Jag har iaf haft väldigt roligt ikväll och nu måste jag verkligen konsentrara mig för att stava rätt haha::P
Ja iaf så har jag jobbat idag, sedan gick jag och olsson på stan, jag köpte en klänning som det blev hål i så fårt jag tog på mig den, sedan var vi och bowlade, sedan blev det hem till olsson och börja festa. Mycket trevligt!
Men nu är jag så trött så jag vet itne vart jag ska ta vägen.
Så god natt och ha så trevligt!



22 dagar kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0