Bye bye Sundsvall

Hej då alla mina nära och kära!

image122

Nu är det min sista kväll i Sundsvall, bilen är nästan färdig packad och redo att fara iväg imorgon.
Har jobbat min sista dag på jobbet idag, det gick bra, sorligt att säga hej då till alla, men dom var så söta, fick en blomma och presentkort på ikea på 700:-, det var väldigt snällt!
Jag köpte en tårta til storgatan och en till rådhus, mycket god var den som var till rådhus iaf, åt inte av den andra så:P
Sedan har jag och Lander varit på biteline och ätit en sista gång tillsammans.
Usch, hemskt att säga hej då till alla, känns så overkligt..men jag tänker att vi kommer snart ses igen!
Nej nu ska jag ta och dammsuga Olsson lägenhet så hon inte mördar mig när hon kommer hem igen!

Så bye bye alla så ses vi snart igen!
love you all, eller ja inte alla kanske men ni vet väl antaligen vilka ni är!:P

1 dag kvar

Kommentarer
Postat av: Malin

Sorgligt.. Men ack så vacker du blev i håret. Jag har varit så nervös över er resa ned. RInger dig idag. Allt blev så verkligt.. Jag har nog inte fattat att du är många mil bort nu. Älskling:'(

2008-02-02 @ 10:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0