Chilla

Så fruktansvärt skönt det känns att bara ligga i soffan och kolla på tv och veta att man inte behöver gå till jobbet imorgon, är så jävla trött och less efter denna vecka!
Ska väl kolla på någon film som går i kväll och bara inte göra någonting!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har funderat en del på gamla tider..allt roligt man har haft förut.
Man har ju gjort många dumma val i sitt liv, men är då ett jag kommer ångra många år framöver tror jag, har redan ångrat det  i fyra år så:P  Aja sånt är livet.

Nu är det inte långt kvar tills vi drar till Göteborg! Tror nog att Jocke och jag kommer få det bra där, kommer nog ha hur roligt som hälst! Men kommer såklart också sakna alla här hemma!
Men jag hoppas väl på att kunna åka hit över sommarn igen! Måste ju hälsa på alla mina små homeis;)

Nä nu blir det fortsätta att kolla på tv och ja kanske man ska ta och börja läsa en bok ikväll också..eller nä föresten, tar dom senare!

Over and out

19 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0