Dagen efter

Haha ja tydligen så hade jag somnat medan jag höll på att uppdatera bloggen inatt och så hade batteriet dött medan jag sov så..så jag fattade ingenting nu när det inte gick att starta datorn och när jag väl gjorde det så kom bloggen och allting upp på en gång, så jävla fullt!:P

Ja iaf så har inte mycket hunnit hänt idag, har vaknat, ätit frukost, diskat efter gårdagen och olsson har städat!
Nu börjar man jobb om två timmar, ska bli fruktansvärt roligt "jippi"..ähh det går nog bra!
Man måste vara positiv!;P
Och jag vet inte om jag är ännu sämre idag är jag var igår, är hesare iaf!:P

Det var allt för mig idag!

Och flyttningen blir nog på fredagen istället för lördagen eftersom Jocke fick vara ledig på fredagen, så nu är det bara: 20 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0