Jobbat 7-21:30

Ja gott folk idag har det varit en lång dag på jobbet, fast hade nog inte haft något annat vettigt för mig iaf så är väl lika bra att tjäna pengar då;P
Imorgon blir det en exakt samma dag också..och sedan jobbar jag dag på fredag så kommer kännas som att man har bott på jobbet i tre dagar!

Ja vad ska man säga om denna dag, jag har haft en tvätt så det var ju trevligt haha..
Ähh har inte hänt allt för mycket.
Fick dock lite mer jobb för nästa vecka och ja denna vecka då.
Sedan har jag även sökt lite jobb i Göteborg..igen, hittade ett som jag har sökt samma förut, och sista när jag sökte det så skulle jag ha fått kommit på intervju men kunde inte åka dit då, så jag hoppas att jag får komma denna gång också, skulle vara kanon!



Aja nu tror jag inte att jag har så mycket mer att berätta om dagen faktiskt, ja förutom att jag fick värdens magknip efter att jag ätit sill och potatis idag då:P
Nej det var nog allt, tack för idag! God natt!

24 dagar kvar..

Kommentarer
Postat av: christian

vad var det för ett jobb då? :)

2008-01-10 @ 17:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0