Littlemother and Mirja day..

Tjo everybody!
Idag är det en Mirja och Lillemor dag, fast den är inte riktigt som dom brukade vara förut för då kollad vi alltid på tv och nu sitter vi vid datorerna som de datanördag vi är haha!
vi har även ätit Thai mat, mycket gott, kykling med gröncurry och kokosmjölk mumms:)

image82

Hmm undra om det är någon bra film på tv ikväll..
Ja iaf så har min dag varit som vanligt förutom att jag försov mig och vaknade en halvtimma innan jag började och jag hade lovat Lena att skjutsa henne till jobbet också så kom väl ca 10 min försent men det var
ju lungt ändå. Har även sökt ett jobb till som lokalvårdare:P
Får se om man får tag på något jobb i Götet, men det löser sig!
Nu blir det nörda lite mer!

16 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0