Lördagens bravader

Ja min lördag blev ju inte riktigt som planerat.
Jag hade ju tänk att åka hem och sova efter att jag jobbar 7-21:30, men istället så fick jag sådan ångest
utav att jag ska hem till en ensam lägenhet och sova när alla andra är ute och har roligt, så jag bestämde
mig för att åka på en förfest där Lander och Hanna var, mycket trevligt var det där.
Sedan blev det ut på Stadshuset, och där var det väl helt okej ändå, men vi skulle gå någon annastans, tänkte ju gå på aveny men så blev det inte för tydligen så hade ju allt folk som jag trodde var där gått hem:P
Ja så vart tror ni att vi gick då? Jo men på Espan, helt värdelöst!
Så efter 10-15 minuter där så gick jag hem, och kallt var det också
Jag hade även bara fått i mig en cider på stadshuset och jag hade min bil där, så då kunde jag inte köra så allt kändes ju så meningslöst. Jag hade även tagit ledig fm på jobbet idag för att jag skulle kunna gå ut och ha roligt men vilken besvikelse det blev, så jag hade lika gärna kunnat jobba.
Men det var ju iaf roligt att träffa alla goa vännerna, kommer sakna dom så jävla mycket..har börja tänkt mer och mer på det nu..
Men jag kommer ju iaf ha Jocke i Göteborg, och så finns ju Asp och Elin där.

Aja nu slutar jag snart iaf, då blir det hem och kolla på en bra film på femman (om det är den som jag tror att det är) Sedan blir det sova för att kliva upp och jobba imorgon igen.

bye so long!

5 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0