Lördags nöjje

Dagen började fint med att Emma ringer och väcker mig för hon hade glömt sin mobil hemma..och när vi lagt på så upptäcker jag att klockan är 11:20 och jag började jobba halv ett så fick lite brottom:P
Har iaf varit på storgatan idag ,det är inte jämt..har varit rätt lungt idag, man har inte stressat om jag säger så;P
Jao så gled man ju förtbi dalgatan och vad ser jag där, jo Mallas lilla bil står och glänser;)

Hmm ja sedan har man väl inte hunnit med så mycket mer idag, kom hem för ett litet tag sedan, tog mig en dusch och nu ligger jag här i soffan och kollar på sagan om ringen som går på fyran och så äter jag lite naturgodis, mycket gott:)
Lander och Hanna ville ju att jag skulle hänga med dem ut men är inte så sugen på att gå ut och så har jag nog inte råd heller för den delen, upptäckte ju att jag måste fylla på telefonen också..kommer bli tajt denna månad, men aja sådan man får ta ibland;P


Som ni ser hänger snusdosan fortfarande med;)

Nej nu blir det fortsätta titta på filmen och softa, Olsson ska sova hos hennes föräldrar i Haga inatt så
ensamheten lyser med sin närvaro..men inte dör jag för det heller, kan vara rätt skönt ibland också:)
Good night!

28 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0