Måndag 7/1

Dagen började så härligt med att jag vaknade klockan sex, då var det dags att kliva upp och åka till jobbet igen då, efter en sådan härligt slö föregående vecka.
Men ja det gick ju fint iaf, sov väl ca en timma på lunchen härligt härligt..sedan slutade jag klockan tre så värre än så var det ju inte.

Sen var det bara att åka hem, göra middag, vänta tills brorsan skulle ringa..han ringde, vi åkte och tömmde förådet på de sista sakerna på björneborgsgatan, lämnade dem i hällsjö, sprang upp en snabbit till mamma och pappa och hämtade lite saker och sa hej, åkte hem till olsson igen och la mig och sov ett tag :P

Vaknade sedan upp vid halv nio tiden, tänkte att "nä här jag jag ju inte ligga hela kvällen" (för jag hade lätt kunnat slänga in handuken och sagt god natt då).
Men iaf så slängde jag iväg ett mess till jocke och vi drog ut och åkte lite bil, alltid lika trevligt:)
Sedan åkte vi till hans syster och kollade på två filmer, den första var lite hmm ja vad ska man säga, knepig;P
Den andra var desto bättre, haha grymma brudar jag säger bara det jag! Sten hårda!

Nu är jag hemma igen och jag tror att jag inte har lyckats att väcka olsson än, men jag börjar fundera vart hon har gjort av hunden,ser  henne ingenstans och det är ingen som snarkar!
Iaf..morgondagen ska jag nog tillbringa med lander, tror vi sa att vi skulle sola efter att hon tagit ut löshåret och klippt sig, ska bli intressand att se hur det blev!

Det var allt för idag!
Tills vi ses igen! God natt!

26 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0