National Treasure

Idag har jag först och främst varit och hälsar på mormor med Lisa.
Vi spelade lite kort, och jag vann ju såklart på 500;) Sedan spelade vi något annat som jag såklart förlorade på, båda gångerna:P Ja det var iaf roligt att träffa henne innan jag åker, morfar kunde jag inte träffa för han ligger på sjukhuset och har opererat sig, jag hoppas att han får komma hem snart och at han blir bra.

När jag kom hem var det nästan bara att åka iväg igen för då skulle jag hämta upp Lena och vi gick på Kina och åt, det var mycket gott, Kykling med ananas:)
Sedan åkte vi på Willys för Lena skulle köpa lite billigare snus och toapapper men vi hittade också en massa andra roliga saker, dom hade billigare saker för 10-20:-.
Jag köpte mig ett par hörlurar och två små lampor man kan ha på nyckelknippan tex, en rolig grej bara!



Vi drog sedan vidare och kollade på en HUR bra film som hälst, måste se den igen! National Treasure såklart;)
Jag blev inte besviken om jag säger så! Älskar verkligen äventyrs filmer!

image108
Jag kan starkt rekomendera den om ni har sett ettan och tycker att den är bra!

Bestämte mig idag för att jag måste åka till Östersund och träffa Malin och Patrik en sista gång, för sedan kan det nog ta ett tag innan jag träffar dom igen.
Så imorgon åker jag dit och åker väl hem på kvällen/natten eller på morgonen på fredag.
Hade iofs varit roligt om någon hade åkt med..men kommer inte på vem jag ska ta med mig riktigt.
Aja kan vara skönt att åka själv också antar jag.

Det var nog allt för ikväll, blir att säga adjö till Olsson imorgon bitte för sedan drar hon utomlands.
Sorgligt sorligt...

Aja Good night!

9 dagar kvar


Kommentarer
Postat av: Elin & Odin

Hej!
Kikade nyfiket in via Malins sida...
Vad spännade att det blir Gbg snart. Hoppas allt är bra & att du kommer att trivas där.
/E

2008-01-24 @ 20:59:55
URL: http://odins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0