Östersund

image110
Och så var man på väg, var för övrigt väldigt fint väder i S-vall när jag åkte, helt underbart!

Imorse tog jag farväl av Olsson, det kändes tungt, men jag hoppas att hon får det jätte bra utomlands och så får vi höras igen så fort hon kommer hem.
Vaknade sedan igen utav att Ams ringde och sa att ett brev dom skickat till mig hade kommit tillbaka och att det stod att jag inte hade någon eftersändning, vilket inte stämmer, så imorgon måste jag åka till jobbet och få tag på lite nummer och kolla hur det är med alla andra brev jag väntar, om dom okcså skickats tillbaka, vilket jag hoppas att dom inte har!

Ja iaf så har jag åkt till Östersund idag, roligt att vara här med dessa två tokar:)
Man känner sig verkligen som hemma med dessa två, dom är så härliga!
Vi har mest hängt, kollat på Harry Potter första filmen, den är väl bra mysig den!



Imorgon ska jag se till att få ett seriöst kort av dessa två tillsammans haha!
Aja nu blir det sova snart..kommer bli en lång dag imorgon ,mycket att göra och mycket att fixa med.
God natt.

8 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0