"Release me"

"I am an asphalt flower breaking free but you keep stopping me
Release me"
 
Hade tänk att tatuera in den texten i en stjärna på ryggen, vad tror ni om det?

Jaha, då sitter man här igen då, börjar jobba om ca en timma.
Ännu en måndag, ännu en ny start..får hoppas att den här bli bra denna gång!
Jag tänker även inskaffa mig en boxarsäck och handskar när vi får tag på en annan lägenhet i Göteborg som vi kommer ha under en längre tid:)

Idag kom jag fram till att jag ska färga håret ännu ljusare på fredag, jag får färga det mörkbrunt/svart nästa gång. Skulle även vilja klippa det kortare, men det får jag ta nästan gång också:P
Måste boka klipptid innan vi åker, kanske nästa tisdag..
Aja det löser sig, nu ska man väl gå och göra iordning middag som man kan äta på jobbet sedan.

Thank you fore the music!

11 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0