Shrek den tredje

Japp då har man jobbar 7-21:30 idag igen, men har varit hyffsat lungt dag ändå, var bara så äckligt trött imorse så jag trodde aldrig att jag skulle orka, men sedan sov jag mellan tre och fyra, då var det rätt så lungt sedan.



När jag hade rast på kvällen så var jag och träffade Jocke en sväng, vi postade iväg de där jävla kontraktet som tydligen aldrig kommer fram, så vi får väl hoppas att nu när vi skickat iväg två kontrakt till att han får dem denna gång!
Ja iaf så bjussade jag honom på middag också eftersom han fyller år imorgon, eller ja om tio minuter!;)
Vi åt Thai mat, Det var gott men sedan fick jag så jävla ont i magen, tror inte jag tål stark mat:P

När jag kom hem så kollade jag på Shrek den tredje som jag hyrde, hade faktiskt inte sett den innan, eller ja inte hela iaf:P Men den var bra!

image96

Nej nu så ska jag åka och hämta Dennis i Bergsåker, vet dock inte vart han ska men det visar sig väl:P
bye bye fore today!

14 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0