Sista kvällen med gänget..

Och så  var den här, den sista kvällen med alla samlade, eller ja Mirja blev ju sjuk som hon kunde inte komma, vi har myst på med ost och kex mm, åt så jag inte kunde andas, bra gjort:P

och hade ju varit trevligt om Lena också hade kunnat kommit men hon jobbade kväll.
Men de som var här var: Olsson, Lander, Hanna T, Malla, Hanna L, Paula.




Ja det var väldigt trevligt iaf, Olsson åker Malajsia på fredag så det var sista kvällen alla kunde träffas på, ja fast nu blev det ju inte alla.
Men jag får ta en annan dag i veckan och försöka träffa folket på igen. Blir kanske på måndag kväll, får se.
Aja annars idag så har jag bara jobbat och jao lagat mat, som för övrigt var mycket gott ,ska äta rester imorgon, mumms:)

Imorgon blir det kliva upp, kanske gå en promenad, åka och hälsa på mormor med Lisa, sedan blir det kina och bio med Lena, det ser jag verkligen fram emot!

Det var allt för mig idag, nu bli det sova! Tack för en trevlig kväll flickor!

10 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0