Sista kvällen på jobbet..

Jag glömde ju berätta igår att dom ringde ju ifrån en städfirma igår som jag sökt jobb hos, och jag ska på intervju på måndag!!! Jag hoppas att jag får den ,skönt det skulle vara att ha en inkomst och något att göra om dagarna, sedan är det ju bara att fortsätta att söka jobb.

Idag har jag inte gjort så överdrivet mycket, vikt kläder och och så.
Har börjat tvätta och ska fortsätta tvätta imorgon.
Ähh nu måste jag åka iväg och jobba igen snart.
skriver väl mer imorgon.

bye
2 dagar kvar

Det är är för Olsson att läsa!
Emma jag  tror att jag har råkat ta död på två av dina växter, hemskt ledsen, vattnat dom som du skrev men ja, får väl se om tanten brevid lyckas få liv i dem, annars får jag skicka pengar så du kan köpa nya:P

Kommentarer
Postat av: mimma

ahhahahahahhahha..olsson kommer ju att slå ihjäl dej!! =)

2008-01-30 @ 22:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0